Veelgestelde vragen

Algemeen

- Wat is het beleid van Snurky.nl met betrekking tot privacy?
- Wat zijn de algemene voorwaarden van Snurky.nl?
- Wat moet ik doen als ik een klacht heb over een product van Snurky.nl?

Bestellen

- Ik bestel voor het eerst bij Snurky.nl
- Hoe gaat dat, bestellen bij Snurky.nl?
- Ik wil mijn bestelling van Snurky.nl annuleren, hoe doe ik dat?
- Wat als het artikel dat ik graag wil hebben niet op voorraad is in het magazijn van Snurky.nl?
- Wat is de status van mijn bestelling bij Snurky.nl?
- Hoe weet ik of de bestelling bij Snurky.nl gelukt is en de artikelen geleverd zullen worden?
- Wat is de levertijd van de bestelde producten via Snurky.nl?
- Kan ik de bestelling bij Snurky,nl ook bij een ander of op mijn werk laten bezorgen?
- Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als de bestelling van Snurky.nl geleverd wordt?
- Hebben jullie ook winkels van Snurky.nl die ik kan bezoeken?
- Maken jullie deze artikelen zelf die te koop zijn op Snurky.nl?
- Hebben jullie ook een normale catalogus van Snurky.nl?
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten van Snurky.nl , wat nu?

Betalen

- Hoe kan ik betalen bij Snurky.nl?
- Hoe werkt betalen via iDEAL bij Snurky.nl?
- Hoe werkt betalen via PayPal bij Snurky.nl?

Retourneren

- Hoe kan ik een artikel retourneren bij Snurky.nl?
- Kan ik mijn artikel ruilen bij Snurky.nl?
- Ik heb een defect artikel ontvangen via Snurky.nl , wat moet ik doen?

Als je vraag hier niet bij staat kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice via info@Snurky.nl of via Tel: 0592-867222.